IT PAKISTAN
Dear User ITP Team is requesting to you please register in this forum.This is Pakistani forum.INSHALLAH Is me aapko buhut kuch sekhne aur sekhna ko milega.
Thank You
Allah Hafiz
From: www.itpakistan.forummotion.com
IT PAKISTAN
Dear User ITP Team is requesting to you please register in this forum.This is Pakistani forum.INSHALLAH Is me aapko buhut kuch sekhne aur sekhna ko milega.
Thank You
Allah Hafiz
From: www.itpakistan.forummotion.com
IT PAKISTAN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


PLEASE RESPECT YOUR ELDERS
 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

 pic upload karna sekhain

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin
Admin


Posts : 78
Join date : 2011-05-10
Age : 28
Location : Mother's Heart

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptyWed May 18, 2011 4:13 pm

Salam
Bhut se memberz ko ITP me pic upload karne me pareshani hoti ho gi.isliye me aaj aapko pic upload karne ka method btao ga...

Agar aap net se pic forum pe upload karna chahte hain to neche picture me dekhain
pic upload karna sekhain Untitl10

Aur agar aap apne computer se pic upload karna chahte hain to neche pictures me dekhain
pic upload karna sekhain Pc_pic10

pic upload karna sekhain Pc_pic11

pic upload karna sekhain Pc_pic12

pic upload karna sekhain Pc_pic13

pic upload karna sekhain Pcpic_10


Thanks agar kisi ko samjh na aye to dubara puch lejiyega.wese i think sab ko samajh to ajayega.

Allah Hafiz.AAp ka pyara sa Dost Faisal cool
Back to top Go down
Ahmad Muteeb
Member
Ahmad Muteeb


Posts : 31
Join date : 2011-05-16

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptySat May 21, 2011 4:33 am

Walaikum Asslam!

Thanks for this ap ne bohat hi detail ke sath samjh diya hai, nice way to do this. Thanks for this.

Allah Hafiz
Back to top Go down
waqasarshad
Member
waqasarshad


Posts : 34
Join date : 2011-05-13
Age : 30
Location : lahore pakistan

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptySat May 21, 2011 4:41 pm

achay tareky say samjaya ap nay shukriya...
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Posts : 78
Join date : 2011-05-10
Age : 28
Location : Mother's Heart

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptyMon May 23, 2011 11:53 am

shukria pasand karne ka
Back to top Go down
Ahmad Muteeb
Member
Ahmad Muteeb


Posts : 31
Join date : 2011-05-16

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptyTue Jun 21, 2011 8:08 am

Asslamo Alaikum!

Fasial bhai agr pictures ziada upload kerni hon to hum akthi ker saktay hain ya aik aik hi ho sakti hain?

Allah Hafiz
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Posts : 78
Join date : 2011-05-10
Age : 28
Location : Mother's Heart

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptySat Jun 25, 2011 9:14 pm

Aap ikahti bhi kar skate hain
Back to top Go down
Ahmad Muteeb
Member
Ahmad Muteeb


Posts : 31
Join date : 2011-05-16

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptyTue Jun 28, 2011 7:38 am

Asslamo Alaikum!

Faisal bhai main to yahi janena chahta tha keh mere pc main kuch snaps hain jo main yahan upload kerna chahta hun but wo to 1 picture hi attach ho sakti hai aik waqt main.

Ye akhti kernay ka kia tareeqa hai?

Allah Hafiz
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Posts : 78
Join date : 2011-05-10
Age : 28
Location : Mother's Heart

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptyThu Jun 30, 2011 10:10 pm

Dear aap pehle aik pic karain phr enter pree karain phr neeche us he method se pic upload karain jese aap ne 1st wali pic upload ki thi
Back to top Go down
Ahmad Muteeb
Member
Ahmad Muteeb


Posts : 31
Join date : 2011-05-16

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptyFri Jul 01, 2011 7:27 am

Admin wrote:
Dear aap pehle aik pic karain phr enter pree karain phr neeche us he method se pic upload karain jese aap ne 1st wali pic upload ki thi

Thanks bhai
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Posts : 78
Join date : 2011-05-10
Age : 28
Location : Mother's Heart

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptyTue Jul 12, 2011 11:09 pm

Wellcome
Back to top Go down
razarazaraza
Juniour Member



Posts : 2
Join date : 2011-05-23

pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain EmptySat Sep 10, 2011 6:54 am

salam bhai jan ma ap sy kuch pochn chata ho plz reply karna mere pas wireless net hai yani ma kisi k router sy use kar raha ho mere laptop ma extra wireless adapter lagaya hai to ma chata ho ma apne pc sy ya laptop sy kisi or ko net dena chata ho plz ager kio idea hai to mujay zaroor reply karna thxxxxxxx
Back to top Go down
Sponsored content





pic upload karna sekhain Empty
PostSubject: Re: pic upload karna sekhain   pic upload karna sekhain Empty

Back to top Go down
 
pic upload karna sekhain
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
IT PAKISTAN :: IT Pakistan :: New Members Training Center-
Jump to: